2014.02.01. SZOMBAT

REGGELI KOMBÓ 9.00 óra: 1 kupak Herbalife Aloe vera ital belekeverve 2 dl vízbe, 2 púpozott kanál Herbalife shakepor+3 dl víz+ 1 doboz joghurt. Ekkor vettem be: vitamint és a Herbalife rosttablettát. 

TÍZÓRAI: 2 narancs és a gyerkőc miatt fél alma

EBÉD: kb. 12.50 óra halrudak rizibizivel és krumplipürével, kevés tejföllel. A Herbalife rosttablettát elfelejtettem fél órával az ebéd előtt, ezért azzal egy időben vettem be. 

UZSONNA: 2 mandarin, 1 narancs. Ekkor vettem be a magneB6-t.

VACSORA:  extrudált rozskenyér, vajjal, szalámival, paradicsommal, uborkával.  Herbalife rosttablettát elfelejtettem fél órával a vacsora előtt, ezért azzal egy időben vettem be. 

IZÉ 9 körül: húsleves lemeózása :D de csak a levét ettem és a húst kóstoltam meg

A bejegyzés trackback címe:

https://herbababa.blog.hu/api/trackback/id/tr875793403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kitti Hegyi 2014.02.03. 10:52:54

A várandósság alatt még a legegészségesebben élő anyukának is fontos figyelembe vennie az állandó vitaminpótlást, ami egy komplex, multivitamin formájában valósulhat meg és teljesen természetes alapanyagú és jól be is épül a szervezetbe, hisz a pocaklakónak is részesülnie kell belőle.:)
Ill. fontos kiemelni hogy terhesség alatt a fő cél nem a fogyás, hanem az egészséges étrend, ehhez járulnak hozzá a magas minőségű és tápanyagtartalmú Herbalife termékek, emellett pedig az anyukának azt kell ennie, ait kíván és szívesen fogyaszt.:) Éhezés napközben semmiképpen ne forduljon elő, a shake hozzásegít pótolni az ilyenkor megemelkedett szükségleteteket és egyensúlyban tartani az anyagcserét. A folyadékfogyasztás is kerüljön előtérbe :) :)
süti beállítások módosítása