2014.03.10. HÉTFŐ

Minden olyan jól alakult estig, aztán akkor nagyon elromlott, és vége volt mindennek.

REGGELI KOMBÓ 6.30 óra: 1 kupak Herbalife Aloe vera ital belekeverve 1,5 dl vízbe, 2 púpozott kanál Herbalife shakepor+2,7 dl víz+ 1 doboz joghurt. Ekkor vettem be: 2 Herbalife multivitamint (továbbra is a betegség miatt 2) és a Herbalife rosttablettát. 

TÍZÓRAI elmaradt sajnos a munka miatt, de aloe verás italt ittam

EBÉD 13.00 óra tejfölös-sajtos tészta Vitaminok:  2 Herbalife multivitamin és a Herbalife rosttabletta

UZSONNA mézes tea a torkom miatt (Magne B6)

VACSORA Spárgakrémleves, saláta joghurtöntettel. Vitaminok: 2 Herbalife multivitamin és a Herbalife rosttabletta

Majd később rossz hírt kaptam, és beficcent: nápolyi, csoki. A betegség miatt az ízét sem éreztem, és nem is vagyok rá büszke, de teljesen kiborultam, és jött a korábbi rossz szokás. Legközelebb igyekszem uralkodni magamon. (Magne B6)

A bejegyzés trackback címe:

https://herbababa.blog.hu/api/trackback/id/tr355853436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

herbakitti 2014.03.13. 10:11:48

Nincs tiltólistás dolog, csak mértékkel mindent! A kis nápolyi, csoki nem mindne nap fordul elő, ha jól esik, egészségedre! Minden nap megvan az a táplálék ami a legfontosabb és a legtöbbet adja a szervezetednek és a pocaklakónak is, így pánikra nincs ok! :)
süti beállítások módosítása