2014.01.18. SZOMBAT

A dietetikus Herbalife tanácsadóval történt egyeztetést követően igyekeztem jó pár dolgon változtatni.

REGGELI KOMBÓ 8.00 óra: 1 kupak Herbalife Aloe vera ital belekeverve 1,5 dl vízbe, aztán 1 kiskanál Herbalife Tea italpor belekeverve 1,5 dl vízbe, végül 2 púpozott kanál shakepor+2 dl víz+fél doboz joghurt, ezzel együtt bevettem a Herbalife multivitamint és a Herbalife rosttablettát

Nem sokkal utána fél banán a gyermek miatt (feleznünk kell, hosszú történet, később)

TÍZÓRAI 10 körül egy alma, de aztán nagy főzőcskébe és fánk sütésbe kezdtünk

EBÉD 12.00 óra sütőben sült máj (kis hagymával) krumplival és zöldséges rizzsel (kukorica, kaliforniai paprika, borsó), fél sütőben sült farsangi fánk

14.00 óráig megittam 1,5 liter vizet (az 1 kiskanál Herbalife tea italpor belekeverve)

UZSONNA 16.00 óra két kicsi mandarin, fél sütőben sült farsangi fánk, 1 Herbalife csoki

VACSORA 19.30 1 kukoricás extrudált kenyér sonkákkal, sajttal, paradicsommal, uborkával, vajretekkel. Itt vettem be a rostot és a multivitamint is. Aztán altatás után 22.15 órakor shake: 2 púpozott kanál shakepor+2 dl víz

Érdekesség: habár az éjszakánk megint kicsit nehezebb volt (a picur betaknyosodott, megint sikerült vmit összeszednie a bölcsiben), a deles altatásnál nem dőltem ki, sőt, nagyon elemben voltam, és most fél tizenegy van, mikor a posztot befejezem :) A másik pedig, hogy egész nap teli volt a hasam, nem éreztem éhségérzetet, és azt sem, hogy bármiről le kellene mondanom, vagy jaj, de jól esne egy kis csoki. Kíváncsi vagyok, hogy működik-e majd a program :)

A bejegyzés trackback címe:

https://herbababa.blog.hu/api/trackback/id/tr665769116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása