herbababa 2014.01.24. 07:40

4 nap kiesés

2014.01.24. PÉNTEK

Olyan tragédia történt a családunkban, ami egyelőre feldolgozhatatlan, szakemberi mulasztás miatt, olyan, ami miatt kerekestül felfordul az egész eddigi életünk. 

Nagyon disszonáns, de le kell írnom, hogy pont jókor jött az életembe a Herbalife program. Az elmúlt napokban alig tudtam enni, de a Herbalife shake-t minden nap megpróbáltam meginni, hol 1 joghurttal, hol sütőtökös rizstejszínnel kikeverve volt ez a vacsorám, vagy ebédem és reggelim. Persze a programot nem csináltam, mert kisebb bajom is nagyobb volt annál, de a vitamint próbáltam szedni, amikor eszembe jutott, vagy a shake-t megittam. 

Nem tudom, mikor tudom újrakezdeni a programot, de mostani elhatározásom szerint holnaptól megpróbálom, és ezért írtam 4 nap kiesést a címben. Ha nem lenne a kis borsóka a pocimban, biztos, hogy még ennyit sem ettem volna az elmúlt napokban, mert egyszerűen nem volt éhes, de ő szólt párszor, így muszáj volt ráfigyelnem, nehogy valami történjen vele.

A bejegyzés trackback címe:

https://herbababa.blog.hu/api/trackback/id/tr425779202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása