2014.01.25. SZOMBAT

Próbálok visszatérni a rendes Herbalife programhoz, de egyelőre nem tudok teljesen, mert valami megakadályoz, vagy jön egy telefon, és a gyomrom összeszűkül, és legkevésbé az étkezés foglalkoztat, vagy mennünk kell valahova, és borul minden, mert én sem vagyok elég körültekintő. De azért igyekszem.

REGGELI KOMBÓ kb. 9 óra: 1 kupak Herbalife Aloe vera ital belekeverve 2 dl vízbe, és 2 púpozott kanál shakepor+2,5 dl víz+ 1 doboz joghurt, ezzel együtt bevettem a Herbalife multivitamint és a Herbalife rosttablettát.

A teát teljesen elhagytam, a gyümölcs sajnos elmaradt, mert intézkednem kellett a családtagokkal.

DÉL kb. 12.30 óra párolt zöldségek, csirke, és barna rizs, desszert: nagymami cukormentes szilvalekváros hajtogatott leveles sütije, és a saját cukor-tej-tojásmentes kalácsom. Amikor hazaértünk gyorsan pótoltam a Herbalife multivitamint és a Herbalife rosttablettát.

UZSONNA mindenféle süti egy rokonnál.

Ahogy látjátok a javasolt Herbalife programtól nagyon eltértem, de már ez is haladás volt, hogy bizonyos pontokat be tudtam iktatni, és normálisan ebédeltem.

A bejegyzés trackback címe:

https://herbababa.blog.hu/api/trackback/id/tr505784424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása