2014.01.29. SZERDA

Sajnos a pajzsmirigyem miatt 7re éhgyomorra vérvételre kellett reggel mennem, utána meg még valamit el kellett elintézni, ezért megint borult a nap, és a sok teendő miatt elfelejtettem sajnos pár dolgot, de azért írom, hogy mit sikerült megvalósítani.

REGGELI KOMBÓ 10.00 óra: 1 kupak Herbalife Aloe vera ital belekeverve 2 dl vízbe, 2 púpozott kanál shakepor+3 dl víz+ 1 doboz joghurt. Elfelejtettem: vitamint és a Herbalife rosttablettát. 

TÍZÓRAI: fél banán

EBÉD: ez meg túl korán volt a gyerkőc miatt 12.00 óra maradék rakott hajdina zöldségekkel darálthússal, szerda estéről egy kis fasírt, és főtt fehérbab tejföllel. Elfelejtettem: vitamint és a Herbalife rosttablettát. 

UZSONNA: 2 mandarin és fél alma Ez időtájt vettem be a terhesvitamint.

VACSORA: sült lazac, vegyes zöldséggel (zöldbab, kukorica, répa, karfiol) és főtt hajdinával, kevés tejföllel. Köleses túrógombóc tejföllel. Ezután vettem be a magneB6-t, és a rosttablettát.

MEGJEGYZÉS: ez nem a Herbalife program tökéletes megvalósítása, de tényleg nagyon igyekszem, és ígérem napról napra jobban sikerül majd.

Amit elfelejtettem írni, hétfőn ráálltam a mérlegre az orvosnál és 75 kg volt a súly, az orvos azt mondta fél kilóval nehezebben érkezzek a következő látogatásra...

A bejegyzés trackback címe:

https://herbababa.blog.hu/api/trackback/id/tr305789453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása