2014.01.31. PÉNTEK

REGGELI KOMBÓ 8.00 óra: 1 kupak Herbalife Aloe vera ital belekeverve 2 dl vízbe, 2 púpozott kanál Herbalife shakepor+3 dl víz+ 1 doboz joghurt. Ekkor vettem be: vitamint és a Herbalife rosttablettát. 

TÍZÓRAI: fél banán

EBÉD: kb. 11.45 óra rizibizi barnarizssel sült lazaccal, tejföllel. A Herbalife rosttablettát elfelejtettem fél órával az ebéd előtt, ezért azzal egy időben vettem be. 

UZSONNA: egy narancs, fél alma a gyerkőc miatt, és később fél banán ugyancsak miatta. Ekkor vettem be a magneB6-t.

VACSORA:  köleses túrógombóc tejföllel mogyoróval (xilittel készítve az egész).  Herbalife rosttablettát elfelejtettem fél órával a vacsora előtt, ezért azzal egy időben vettem be. 

MEGJEGYZÉS: reggel kellett mennem a pajzsmirigyem miatt az eredményekért, növelnem kell az adagot sajnos. Vagy a terhesség, vagy az idegesség, ráment erre is.

A bejegyzés trackback címe:

https://herbababa.blog.hu/api/trackback/id/tr535792024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása