2014.02.03. HÉTFŐ

REGGELI KOMBÓ 6.30 óra: 1 kupak Herbalife Aloe vera ital belekeverve 2 dl vízbe, 2 púpozott kanál Herbalife shakepor+3 dl víz+ 1 doboz joghurt. Ekkor vettem be: vitamint és a Herbalife rosttablettát. 

TÍZÓRAI: 1 alma, elmaradt a tízórai a munka miatt

EBÉD: kb. 13.00 óra rakott karfiol hajdinával darálthússal, tejföllel. A Herbalife rosttablettát az ebéd előtt fél órával sikerült bevennem. 

UZSONNA: fél banán a gyermek miatt. 

VACSORA: megint nem kívántam a vacsit, mert történt előtte vmi torokszorító, de végül úgy döntöttem, most felülkerekedem ezen és a házilag készített húslevesem ettem meg a répával, csirkével. A Herbalife rosttablettát a vacsorával egy időben vettem be.

Éjszaka vettem be a magneB6-t.

Folyadékfogyasztás: délelőtt legalább 3 nagy bögre teát (gyümölcs, kamilla, hársfa stb.) megiszok (kb. 4-5 dl a bögrém) és vizet is fogyasztok, kb. 2 dl. Ha nem teázom, akkor vizet iszok, erre most már különösen vigyázok. Ebéd után is mindig iszom egy nagy bögre teát, és most a héten ezután már rohanás van, gyerkőcért stb. De délután is még kb. 2 bögre teát iszom, és 1-2 pohár vizet. Néha előfordult az elmúlt napokban, hogy a délután során kevesebb folyadékot fogyasztottam, erre majd most igyekszem vigyázni.

A bejegyzés trackback címe:

https://herbababa.blog.hu/api/trackback/id/tr95798190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása