2014.01.20. HÉTFŐ

A picur hajnalban zaklatottabban aludt, és csak akkor nyugodott meg, mikor szorosabban átöltem, így viszont én fél5 óta fent vagyok, de csak fél6kor keltem ki az ágyból. Most éhesen keltem, biztos azért, mert az esti étkezés egy része elmaradt.

REGGELI KOMBÓ 5.40 óra: 1 kupak Herbalife Aloe vera ital belekeverve 2 dl vízbe, és 2 púpozott kanál shakepor+2 dl víz+ 1 doboz joghurt, ezzel együtt bevettem a Herbalife multivitamint és a Herbalife rosttablettát.

IMG_20140121_065539.jpg

A tea most hiányzott, de ebben gondolom, az is benne van, hogy nagyon korán keltem.

8.00 óra: 1 nagy alma

9.00 óra: extrudált kenyér, sonka, sajt, uborka, vajretek

11.30 óra: 1 nagy alma

13.00 óra párolt csirke, krumpli, répa, tejföllel

14.30 óráig megittam 1,5 liter vizet - az 1 kiskanál Herbalife tea italpor belekeverve, de még 2 nagy bögre gyümölcs teát is.

UZSONNA 16.20 óra 1 Herbalife csoki, később 1 körte

VACSORA 18.45 4 kukoricás extrudált kenyér otthon készített tojásrkémmel (tojás, vaj, petrezselyem) zöldségekkel: uborka, paradicsom, jégsaláta, vajretek, kevés lilahagyma. A rostot sajnos megint elfelejtettem bevenni előtte, így a vacsival együtt vettem be, és a multivitamint is.

Megjegyzés: este nagyon fájt a gyomrom, de valószínűleg a tojáskrémes kenyérhez evett lilahagymától, anno amikor az első kicsimmel voltam terhes, ő sem bírta a hagymás dolgokat, és 1-2 ilyen gyomorfájás után végül ekkor is szoktam le a gyorskajáldákról meg a hagymás dolgokról.

A bejegyzés trackback címe:

https://herbababa.blog.hu/api/trackback/id/tr45771429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása