2014.01.19. VASÁRNAP

Szombaton annyira fel voltam pörögve, hogy csak éjfél után kerültem ágyba, így 5kor kicsit fájdalmas volt arra kelni, hogy "Anya, hol a hajgumin? HOL A HAJGUMIM????????" Ráadásul, mikor visszakerült abba a centis hajba a hajgumi, a picur aludt tovább, nekem meg csak el kezdett kattogni az agyam, a szokásos... :)

REGGELI KOMBÓ 6.00 óra: 1 kupak Herbalife Aloe vera ital belekeverve 2 dl vízbe, aztán 1 kiskanál Herbalife Tea italpor belekeverve 2 dl vízbe, végül 2 púpozott kanál shakepor+2 dl víz+ 1 doboz joghurt, ezzel együtt bevettem a Herbalife multivitamint és a Herbalife rosttablettát.

7.30 óra: 2 mandarin

9.00 óra: extrudált kukoricás kenyér, sonka, sajt, uborka, vajretek, kalifornai paprika

11.30 óra: az ebéd kóstolgatása (húsleves készült), és sikerült fél órával az ebéd előtt a Herbalife rost tablettát bevenni :)

12.30 óra igazi (leves kocka nélküli, egész csirkéből készült:) húsleves leve csirkével, rakott karfiol, és 1 sütőben sült fánk + Herbalife multivitamin

13.30 óráig megittam 1,5 liter vizet - az 1 kiskanál Herbalife tea italpor belekeverve.

És kb. ez időtájt beszundiztam egy órára a picur altatása közben :)

UZSONNA 16.30 óra 1 Herbalife csoki, 3 kicsi mandarin

VACSORA 19.00 1 kukoricás extrudált kenyér a hozzávalók egyéb teendők miatt sajnos elmaradtak. 20.00 óra shake: 2 púpozott kanál shakepor+2,5 dl víz+1 kis pohár joghurt + sajnos itt megint elfelejtettem fél órával előtte bevenni a rosttablettát, így a shake-kel együtt vettem be azt is és a multivitamint is.

Észrevétel: nem nehéz betartani a programot egyelőre, csak a rost tablettát felejtem el bevenni fél órával az ebéd és a vacsora előtt, ezt az egyet nehéz tartanom a feledékenységem miatt.

A dietetikus Herbalife tanácsadóm este érkező javaslatai: A program lassan változik, napi 1shake-t szeretnék javasolni, reggelire, illetve, ha néha jól esik 2. (A shake kalóriatartalma ugyanis alacsony, és a bennem növekvő kis borsónak többre lehet majd szüksége.) A vitamin emellé nagyon fontos, az Aloe, a rost. A teát csak a 1,5l-es vízbe 1kiskanàlnyit egy hétig még, de ahogy komolyodik a dolog, 1 hét múlva akár el is hagyjuk terhesség idejére.  (A teában ugyanis van koffein.)

A bejegyzés trackback címe:

https://herbababa.blog.hu/api/trackback/id/tr585770615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása