Mivel stresszevő vagyok, ahogy már többször írtam, ezért az elmúlt hónapokban elég rendes kilengéseim voltak. A helyzetemet, és a körülményeket jól tükrözi, hogy a pajzsmirigyalulműködésem is nagyon durva túlműködésbe csapott át, és most vissza megint alulműködésbe. A vitaminokat kihagytam pénzügyi dolgok miatt, csak arra figyeltem, hogy a gyerkőcnek legyen meg minden, ami kell. De szeretnék visszaállni, és úgy döntöttem, jobban fogok figyelni magamra.

Már reggel elkezdtem, és a szokásos: aloe, shake, sok-sok folyadék kombóval indítottam a napot. Aztán ebéd, uzsonna, vacsora, de mindent mértékkel, és normális adagban. Csak este álltam a mérlegre, nemsokára centiket is mérek majd, hogy lássam, ha elindul a változás. Sokat híztam sajnos, és nem előnyömre változtam, így szeretném visszanyerni a régi formám.

Céljaim:

  • Jelenleg 72,6 kg vagyok, és a 60 kg-ot szeretném elérni, normális életmóddal, nem lemondással.
  • Szeretném, ha a jóga megint az életem része lehetne, ezt egyelőre még nem látom, hogyan kivitelezem a két gyerek mellett, de ezt is felvettem a célok mellé.
  • Napi 1 óra séta beiktatása (talán a pici mellett ez reálisan megvalósítható).
  • Folyamatos dokumentáció, hogy lássam, haladok-e, merre, és visszacsatolást kapjak :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://herbababa.blog.hu/api/trackback/id/tr887029961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása