2014.01.21. KEDD

A picurka megint küzd a takonykorral. Tegnap, mikor érte mentem a bölcsibe az egyik kis csoporttársa is köhögve, orrfolyással fogadott. Már délután is köhécselt kicsit, de mikor hazamentünk, azonnal inhaláltunk, bevettük a vitaminokat, úgy látszik ez hajnal 3.30ig tartott ki, mert onnantól kezdve folyamatosan köhögött. Nem tudtunk aludni, de inkább csak őt sajnáltam. Most, hogy az eddig nagy segítséget nyújtó nagymami még mindig beteg, muszáj ma bölcsibe menni. Meglátjuk, hogy bírja a napot, és milyen lesz a következő éjszaka.

REGGELI KOMBÓ 6.10 óra: 1 kupak Herbalife Aloe vera ital belekeverve 2 dl vízbe, és 2 púpozott kanál shakepor+2 dl víz+ 1 doboz joghurt. Jól elfelejtettem a Herbalife multivitamint és a Herbalife rosttablettát, ezért csak akkor vettem be, mikor beértem a munkahelyre.

8.00 óra: 1 nagy alma

9.00 óra: extrudált kenyér, sonka, sajt, uborka, vajretek

Tárgyalásra kellett rohannom, de 14 óráig megittam a másfél liter vizet belekeverve a kiskanál Herbalife teaitalpor.

Ezt most 3 nappal később írom:

Viszont csak egy Herbalife fehérjeszeletet tudtam megenni ebéd gyanánt, mielőtt el kellett rohannom, mert olyan smst kaptam.

Tragédia történt a családunkban, ami iszonyúan mélyen érint.

A bejegyzés trackback címe:

https://herbababa.blog.hu/api/trackback/id/tr145773012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása