2014.01.26. VASÁRNAP

A dietetikus Herbalife tanácsadóm rákérdezett, hogy akarom-e folytatni a blogot, tudja, hogy mi történt velem, és megnyugtatott, hogy teljesen megérti, hogy most nem ez az első. De én meg pont azt meséltem el neki, hogy ha a Herbalife shake nem lenne, akkor nem is ettem volna az elmúlt napokban, és hogy a történtek pont abban erősítettek meg, hogy az egészséges életmódnál nincs fontosabb a világon, mert csak magunkra számíthatunk, és hogy talán nem véletlen, hogy a Herbalife pont most jelent meg ilyen erősen az életemben. Így a vasárnapi napot már sokkal ügyesebben sikerült kiviteleznem a program szempontjából.

REGGELI KOMBÓ 9.00 óra: 2 púpozott kanál shakepor+2 dl víz+ 1 doboz joghurt, ezzel együtt bevettem a Herbalife multivitamint és a Herbalife rosttablettát. (Ami elmaradt sajnos feledékenységből: 1 kupak Herbalife Aloe vera ital)

TÍZÓRAI: 1 körte

EBÉD: kb. 12.30 óra rakott hajdina darálthússal és vegyes zöldségekkel (répa, brokkoli, karfiol, borsó). Sikerült a Herbalife rosttablettát fél órával az ebéd előtt bevenni és közben a Herbalife multivitamint is. :)

UZSONNA: 1 körte

VACSORA: 3 extrudált kenyér vajjal szeletelt szalámival sajttal jégsalátával, paprikával, paradicsommal. Sajnos itt a vacsora előtt elfelejtettem, így a vacsival vettem be a Herbalife rosttablettát és Herbalife multivitamint.

MEGJEGYZÉS: Úgy tűnik, hogy ez a terhesség kicsit más, mint az előző, bármit eszek (kiv. shake), rá félórával fáj a hasam. Pedig vacsira 3 kiskenyeret ettem csak, de úgy tűnik, az sok, vagy a paprikától fájhatott a pocakom, nem tudom. Igaz, hogy ebédre nagyon sokat ettem, mert nagyon jól sikerült a rakott hajdina, és mindenki szedett repetát belőle, tehát azt még majd próbálgatom. Mindenesetre a shake-től nem fáj se a hasam, se a gyomrom, így a reggel mindig jobb egy kicsit. Ma megyünk a nőgyógyászhoz, már nagyon várom, hogy lássam, minden rendben, persze már amennyit ilyenkor látni lehet :)

A bejegyzés trackback címe:

https://herbababa.blog.hu/api/trackback/id/tr525784427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása